Doğu Karadeniz+BATUM

E.G.O TOURS DOĞU KARADENİZ+BATUM TURU TARİHLERİ

20-21-22 MAYIS 2016

Gezi Güzergahı ve Programı

➡Doğa ile Başbaşa Mükemmel Bir Hafta sonuna ve Muhteşem Bir Yurt Dışı Deneyimine Hazırmısınız !

❔Yemyeşil Yaylalar, Berrak Bir Gökyüzü ve Büyüleyici Atmosferi ile Keşfedilmesi Gereken Bir Bölge Doğu Karadenizi ve Muhteşem Bir Yurt dışı Deneyimi Bir Arada.

❗ÜSTELİK ULTRA HER ŞEY DAHİL 450 TL
REZERVASYON HAKKINDA: Ön Rezervasyon İşlemi Sonrasında 100 Tl Kapora Ödemeniz Gerekiyor. İptal Durumunda Kapora İade Edilmez. Kapora Ödemeyen Kişilerin Kesin Kaydı Yapılmaz. Yeri Ayırt Edilmez !

❗( Kişisel Aktiviteler Hariç Extra Ödeme Yoktur )

➡AYRINTILI GEZİ PROGRAMI :

1.GÜN

(Bayburt , Gümüşhane Karaca Mağarası, Atatürk Köşkü ve Ayasofya Camii, Boztepe Uzunsokak)

⤵ Harika Bir Hafta Sonu Cumartesi Sabahında Saat 04.00 Sularında Servis Atarak Misafirlerimizi Evlerine En yakın Duraktan Alıyoruz. Servis İşlemi Bittikten Sonra Sabah 5.30 Civarında Muhteşem Bir Hafta Sonu Tatili için Bayburt Şehir merkezine Doğru Harekete Geçiyoruz. Tahmini Bir Buçuk Saatlik Yolculuk Sonrasında Kahvaltı Alacağımız Mekana Varıyoruz.
⤵ Kahvaltıdan Sonra Her Yanı Cennet olan Güzel Türkiye’mizin En Küçük Şehirlerinden Biri Olma Özelliğini Taşıyan Bayburt’ta Bayburt Saat Kulesi, Bayburt Kalesi Etrafında Küçün Bir Bayburt Turu Yapabilirsiniz.

⤵ Panoromik Bayburt Gezisi Sonrası ”Gezen İnsan Güzel İnsandır. ”Diyip Misafirlerimizi Tanıştırıyoruz. Aile Ortamının Oluşmasını Yavaş Yavaş Başlatan Bu Tanışmadan ve Rehberimizin Kısa Tanıtım Konuşmasından Sonra Turumuza Başlıyoruz.

⤵ Bayburt’tan Sonra ki Durağımız Masmavi Gökyüzünün Eşliğinde Yeşilin Bin Bir Tonunu Görebileceğiniz Yaylaları Geçerek Varacağımız KARACA MAĞARASI.

⤵ Karadeniz Müzikleri Eşliğinde Yeşilin Bin Bir Tonunu Göreceğimiz Yolculuğumuz Yaklaşık 1.30 Saat Sürecek. Gümüşhane’ nin Torul İlçesinden 1502 Metre Yükseklikte ki Karaca Mağarasına Çıkarken Muhteşem Manzaralar Göreceğiz. Heyacanlı Yolculuk Sonrasında Karaca Mağarasına Giriş Yapıyoruz.

⤵ Bu Mağara Görenlerin Tekrar Görmek İstedikleri, UNESCO’nun Dünya Miras Listesine Girecek Güzellikte ve Değerde Bir Mekan. Astım Hastalığına iyi Gelen Muhteşem Bir Turizm Mirasıdır. Dolayısıyla Mağara içerisinde ki Sarkıt ve Dikik Gibi V.s. Muhteşem Oluşumların Zarar Görmemesi İçin Mağarada Fotoğraf Çekimi Yasaktır.

⤵ Mağara Rehberinden Mağara Hakkında Bilinmesi Gerekenleri Öğrendikten Sonra Mağaradan Çıkış Yapıyoruz.

⤵ Çıktıktan Sonra 1502 metre Yükseklikten Muhteşem Karadeniz Yaylalarına Karşı Profesyonel Makinalarımız Tarafından ( Nikon – Canon ve Gopro ) Profesyonel Fotoğraflarınızı Biz Çekeceğiz. Siz Sadece Size Söylediğimiz Pozları Verin Yeter 🙂

⤵Trabzon Yolu Üzerinde Karaca Mağarasına 10 Dk Mesafede Olan ve Gümüşhane’nin Dünyaca Ünlü Lezzeti Pestil ve Kömeyi Tatmak İçin Gümüş Köme Pestil Fabrika Satış mağazasında Kısa Bir Mola Veriyoruz. Sınırsız Köme, Pestil ve Çay İkramımızdan Sonra Alış Veriş İçin Durduğumuz Fabrikadan Herkes Alış verişini Tamamladıktan Sonra Çıkıyoruz ve Tekrar Karadeniz Müzikleri Eşliğinde Trabzon’a Doğru Yolumuza Devam Ediyoruz.

⤵ Yolculuk Esnasında Bol bol Sohbet Ediyor ve Eğleniyoruz.

⤵ Yine Yaklaşık 2 Saatlik Yolculuk Sonrasında Trabzon’un En Meşhur Yemeği Akçaabat Köfteyi Tatmak İçin Akçaabat Köfteyi En iyi Yapan Yer Sahil Kenarında Muhteşem Manzaraya Sahip Trabzon’un En Lüks Mekanı Cemil Ustaya Varıyoruz.

⤵ Doyurucu Akçaabat Menüsü, Muhteşem Salatası, Ayran ve Trabzon Cemil Ustanın Kendine Özgü Prens Tatlısını Tattıktan Sonra Günün Tüm Yorgunluğunu Atıyoruz.

⤵ Yemek Sonrası Akçaabat Sahilinde Vereceğimiz Serbest Zamanda Sahil Kenarında Kısa Bir Yürüyüş Yapabilirsiniz.

⤵ Cemil Usta ve Akçaabat’tan Ayrıldıktan Sonra Yaklaşık 15 Dakikalık Yolculuk Sonrasında Atatürk Köşküne Varıyoruz.

⤵ Atatürk Köşkü Gezimizi Tamamladıktan Sonra Yaklaşık 15 Dakikalık Yolculuk Sonrasında Önceden Camii Olan ve Şu Anki Hükümet Tarafından Tekrar Camiye Çevrilen Buram Buram Tarih Kokan Muhteşem Manzaraya Sahip Ayasaofya Camiisini Geziyoruz.

⤵ Trabzon’un En Büyük Değeri, Tarihi Mirası Ayasofya Camisini Gezdikten Sonra 10 Dakikalık Yolculuk Sonrasında Manzaraya Doyacağımız Trabzon Boztepe’ye Çıkıyoruz. Ve Muhteşem Trabzon Manzarasında Semaver Çayımızı içip, Sohbet Ediyoruz.
⤵ Boztepe’de Fotoğraflarımızı Çekildikten Sonra 5 Dakikalık Yolculuk Sonrasında Trabzon’un En Meşhur Yeri Uzun Sokağa Varıyor Burda Serbest Zaman Veriyoruz.
⤵ Burada ki Serbest Zamandan Sonra Trabzon Merkezde ki Otelimize Yerleşiyoruz. Otelimizin Sahile Bakan Kısmında Trabzon’un En Lüks Restaurantlarından Biri Bulunmaktadır. Akşam Yemeğimizi Kebab, Salata,içecek, Çorba Gibi Doyurucu Menüsüyle Alıp Karnımızı Doyuruyoruz. Karnımızı Doyurduktan Sonra Dinlenmek İçin Odalarımıza Geçiyor ve Dinleniyoruz.

2. GÜN ( Trabzon Uzungöl, Rize Çaykur Çay Bahçesi, Fırtına Deresi, Ayder Yaylası )

⤵ Otelimizde Alacağımız Kahvaltıdan Sonra Muhteşem Sahil Manzarası Yolcuğuluğu Sonrası Trabzon’un Of İlçesinde Bulunan Doğa Harikası Uzungöle Varıyoruz.

⤵ Uzungöl’de Tüm Misafirlerimiz Gönlünce Eğlenebilmeleri İçin Serbest Zaman Veriyoruz. Bu Serbest Zamanda ATV’ye Binebilir, Bisiklet Kiralama v.s. Aktivitelerden Yararlanabilirsiniz.

⤵ Uzungöl’de Verdiğimiz Serbest Zamandan Sonra Yaklaşık 60 Dakikalık Yolculuk Sonrasında Rize Şehir Merkezine Varıyoruz. Burada ki İlk Durağımız Rize Botanik Bahçesi Bilinen Adıyla Çaykur Çay Bahçesi. Burada ki Kısa Çay Molasından Sonra Ayder Yaylasına Doğru Hareket Ediyoruz.

⤵ Yolculuk Esnasında Fabrika Satış Mağazasına Gidiyor Çay ve Meşhur Rize Bezleri İçin Kısa Bir Alış Veriş Molası Veriyoruz.

⤵ Alışverişimiz Bittikten Sonra Dünyada Meşhur Olan Ayder Yaylasına Karanlık Çökmeden Varabilmek İçin Direk Ayder Yaylasına Gidiyor Serbest Zaman Veriyoruz.Burada Verdiğimiz Serbest Zaman Sonrası Misafirlerimizin En Çok Eğleneceği Manzara ve Tarihe Doyacağı Osmanlı Tmisvat Osmanlı Taş Kemere Varıyoruz. Osmanlı Taş Kemer Köprüsünde Önce Rize Denince Akla Gelen Çorbası Alabalığı Laz Turşusu ve Laz Börekli Menüsüyle Karnımızı Doyuruyoruz.

⤵ Karnımızı Doyurduktan Sonra Kaz Uçarda Laz Uçamaz mı Mantığıyla Yapılan Ziplene Aktivitesini Öğreniyor, No Panic No Heyecan Diyip Osmanlı Taş Kemere Doğru Uçuyoruz. 🙂 Herkes Ziplene İle Tanışıp Adrenalini Yaşadıktan Sonra Rafting Yapmak İsteyenleri Muhteşem Bir Heyecan Bekliyor.

⤵ Rafting Yapacak Olan Misafirlerimizle Rafting Yapacağımız Yere Götürecek Rafting Şirketinin Arabasına Biniyor ve Müzik Sistemimizden Açacağımız Karadeniz Müzikleri İle Hunharca Eğlenerek Rafting Yapacağımız Alana Geliyoruz. Rafting Hocaları Tarafından Kısa Bir Eğitimden Sonra Rafting Turuna Başlıyoruz. Fırtına deresinde Adrenalin ve Heyacanı Dibine Kadar Yaşıyoruz. Kısa Parkur Rafting Turundan Sonra Tekrar Muhteşem Manzara Tmisvata Geliyoruz. Burda Grubumuz İçin Özel gelen Tulumcu ve Ekibi İle Önce Oynamayı Öğreniyoruz. Sonra Hunharca Eğleniyoruz.Eğlencemiz Bittikten Sonra Otelimize Doğru Yol Alıyoruz. Ve Hopada Bulunan Otelimizde Akşam Yemeğini Alıyoruz.

⤵ 3.GÜN
➡ Hopa’da Deniz Manzaralı Lüks Mekanda Açık Büfe Kahvaltımızı Alıyoruz.
➡ Kahvaltıdan Sonra Sarp Sınır Kapısına Hareket Ediyoruz.
➡ 20 Dakikalık Yolculuk Sonuna Sarp Sınır Kapısına Varıyoruz ve Rehberimiz Eşliğinde Kimlikle Geçişimizi Tamamladıktan Sonra Yine Kendi Aracımızla Araç Değiştirmeden Şehir Merkezine Doğru Yola Çıkıyoruz.
➡Batum’da İlk Durağımız White Restaurant.Bilinen Adıyla Ters Restaurant’a Geldiğimizde Araçtan İniyoruz. Doğu Karadeniz’in En Uzun Sahilinde Küçük Bir Gezinti Yapıp Fotoğraf Çekiliyoruz.
➡Tekrar Aracımıza Bindikten Sonra Yol Güzergahında Kral Andrew’in Aydınlanma Yolu İsmi Verilen Büstünü Gördükten Sonra Gonio Bölgesine Doğru İlerliyoruz.Ve Bize Çokta Yabancı Olmayan Kaynağı Bayburt’tan
➡Gelen Çoruh (Chorokhi) Nehrinin Üstünden Geçip Şehir Merkezine İlk Girişi Yapıyoruz.
➡ Şehir Merkezinin İçerisinden Makhindjauri Bölgesinde İlk Durağımız Olan Batum Botanik Bahçesine Varıyoruz.
➡ Rus Botanikçi Krasnov Tarafından Kurulan Dünyanın 2.büyük Botanik Bahçesini Rehberimiz Eşliğinde Geziyoruz. Doğasıyla Büyüleyici Bu “YEŞİL BURUN” Gezdikten Sonra Öğlen Yemeğimizi Alacağımız Restaurantımıza Gidiyoruz. ( Yemeğimiz İslami Kesimlere Uygun Batum’un Yöresel Yemeği Haçapuridir. ve Coca Cola’ya Tepki Olarak Üretilen Lemonand İçeçeği Tadılacaktır )
➡ Öğle Yemeğinden sonra Batum Şehrini Panoromik Olarak İzleyebileceğimiz Seyir Tepesine Çıkabilmek Amacı İle 2586 Metre Uzunluğunda Olan Batum Teleferik hattına biniyoruz (Argo Cable Car Batumi).
➡ Teleferik Gezintisinden Sonra Türk Mahallesinde Bulunan Döviz Bürolarından Birinin Önünde 30 Dakika Serbest Zaman Veriyoruz. Bu 30 Dakikalık Zaman Dilimi İçerisinde Dileyenler Serbest Zamanda Yapacağı Harcamalar İçin Türk Lirasını Gürcü Larisine Çeviriyor. Çevirme İşlemini Bitirenler Türk Lokantalarında Çay İçebilirler.
➡ Para Çevirme İşlemi Bittikten Sonra 2 Dakika Uzağımızda Bulunan Batum’daki Tek ve Halen Faal Olan Orta Cami’yi İncelemeye Başlıyoruz. Orta Camiyi İncelemeyi Bitirdikten Sonra ki Durağımız 5 Dklık Yürümeden Sonra Varacağımız Muhteşem Bir Şehir Planlaması Örneği Olan, Konser ve Gösterilerin Yapıldığı Batum’un En Lüks Yeri Olanb Piazza Meydanı’na Varıyoruz. Piazza Meydanın da Bulunan Muhteşem Mimarilerde Fotoğraf Çekimi İçin 10 Dklık Serbest Zaman Veriyoruz.
➡ Serbest Zamandan Sonra Piazza Meydanının Karşındaki Aziz Nikola (Ortodoks) Kilisesine Gidiyoruz. Burada Ayin Zamanına Denk Geleceğimiz İçin Sessiz Bir Şekilde Nasıl İbadet Ettiklerini Gözlemliyoruz. Tütsü Kokusunun Bizi Daha Az Rahatsız Etmesi İçin 10 Dakikalık Gözlemden ve Fotoğraf Çekiminden Sonra 10 Dakikalık Yüreme Mesafesi Uzağımızda Olan Gürcü Ulusal Hareketinin Öncülerinden Kabul Edilen Taçsız Kral İlya Çaçavadze Heykeline Geçiyoruz. Çaçavadze Heykelininde ki Fotoğraf Çekimimizden Sonra Tiyatro Meydanı’na Geçiyoruz.
➡ Kuzey – Güney , Benim İçin Üzülme Gibi Dizilerin Bir Kaç Sahnesinin Çekildiği Tiyatro Meydanda Bulunan Medea’nın Trajik Hikayesini Dinliyoruz ve Sonrasında Çevredeki Mimarileri Tanıyoruz. Tiyatro meydan’ında 15.yy’da İtalya’da Yapılan Poseidon Heykeli’nin Kopyasını İnceliyoruz. Drama Tiyatrosunun Fotoğraflarını Çektikten sonra Eski Batum Bulvarına İlerliyoruz.
➡ 5 Dakikalık Yürüme Sonrasında Mimarisi İle Çok Dikkat Çeken Batum Astronomik Saatinin Bulunduğu Yerde 2 Dakikalık Fotoğraf Molası Veriyoruz. Fotoğraf Molasından Sonra Yolumuza Devam Ediyoruz ve Medea ve Altın Postlu Koç Heykeli’nin Hikayesini Dinliyoruz. Heykelin Karşısında Bulunan Fiskiyelerde Fotoğraf Çekildikten Sonra Türk Konsolosluğuna Geliyoruz. Fotoğraflarımızı Çekiliyoruz. Bayrağımızın Asaleti Yorgunluğumuzu Alıyor.
➡Fotoğraf Çekildikten Sonra Deniz Kenarında Çay, Kahve, Bisiklet Turu ve Dönme Dolap İçin Serbest Zaman Veriyoruz. Serbest Zamandan Sonra Akşam Yemeğimizi Almak İçin Türk Mahallesine Gidiyoruz.
➡ Akşam Yemeğimiz Türk Lokantasında Çorba, Pilav, Et Yemeği ve İçecek Menülüdür. Akşam Yemeğimizi Yedikten Sonra Muhteşem Su Gösterilerini İzlemek Üzere Yola Çıkıyoruz.
➡ Su Gösterilerini İzledikten Sonra;
➡ Aşk Heykeli ( Ali Nino Heykeli) ne Gidiyoruz. Ali ve Nino, Kurban Said tarafından kaleme alınmış, Romeo ve Juliet’in tahtını alabilecek bir aşk hikayesi. “Hazar Denizi’nin kıyısında Bakü’de Asya ile Avrupa, Müslümanlık ile Hristiyanlık, Doğu ile Batı iç içe ama karşı karşıya yaşamaktadır. Tamar Kvesitadze ise bu muhteşem hikayeyi Ali ve Nino heykeli ile yorumlamış. Sürekli olarak hareket eden bir kadın bir erkek bedeni 10 dakikada bir yeniden ayrılıyor. Heykel ışıklandırmalar Sayesinde Muazzam Gözüküyor.
➡ Bu Trajik Ayrılma ve Kavuşma Hikayesinin Videosunu Çektikten Sonra Alışveriş için Toptan Satış Mağazasına Gidiyoruz. Burada ki Alışverişimizi Tamamlayınca Batum Turumuzu Sonlandırıp Sarp sınır Kapısına Doğru Yola Çıkıyoruz.
➡ 20 Dakikalık Yolculuk Sonrasında Çıkış Yapmak İçin Tekrar Sarp Sınır Kapısına Varıyoruz. Batum’dan Çıkışımızı Yaptıktan Hemen Sonra Gişelerin Karşısında Bulunan Free Shop’tan Son Alışverişlerimizi Yapıyoruz. Ve Güzel Memleketimize Varıyoruz.
?

⤵ Erzurum’da Herkesi Evlerine Bırakıp Yeni Bir E.G.O TOURS Turunda Görüşmek Üzere Vedalaşıyoruz.

Not : Rafting Yapmak İstemeyen Misafirlerimiz Muhteşem Manzaraya Karşı Çay İçebilirler. Çaylar Şirketten 🙂
ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLER;

⚫Gidiş Dönüş Ulaşım

• DETAYLI BİLGİ VE REZERVASYON :
  • 0544 380 44 15  Genel Koordinatör SERDAR SEVEROĞLU
  • 0541 25 25 444
  • www.egotours.com.tr (Online Rezervasyon Formu İçin Soldaki Linki  Tıklayınız)
  • Erzurum Gezi Otobüsü (Ayrıntılı Bilgi İçin Facebook Simgesine Tıklayınız)
  • ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLER;
    ✖ Uzungöl’de Bisiklet Turu
    ➡ Fırtına Deresinde Rafting Yapacak Olan Misafirlerimiz Yanlarına Muhakkak Havlu, Şort, Mayo veya Kapri Almalılar. Çünkü Kesinlikle Rafting de Islanacaksınız.
    ⚠ Yukarda ki Aktivitelere Katılmayan Misafirlerimiz Fırtına Deresi ve Muazzam Bir Yapıt Olan Osmanlı Taş Kemer Manzarasında Sınırsız Olarak Çay Alıp Yudumlayabilirler. Çaylar Şirketten. 🙂GEZİ PROGRAMI :

• Açıklama;✖ 0-2 Yaş Çocuklardan Ulaşım Ücreti Alınmaz,Koltuk Verilmez.
    ✖ 3-6 Yaş Çocuklardan Koltuk Karşılığı Sadece Ulaşım Ücreti Alınır.
    ✖ Tur Öncesinde veya Tur İçerisinde Hava Muhalefeti Deprem,Sel,Yangın vb. Gibi Sebeplerden Dolayı Yapılamayan Turlarda EGO TOURS Seyahat Acentesinin Sorumluluğu Yoktur.
    ✖ Rezervasyon Esnasında Koltuk Numarası Verilmez. Kesin Kayıt – Sırasına Göre Sistem Otomatik Yerleştirme Yapar.
    ✖ Yeterli Katılım Sağlanmadığında Önceden Haber vermek Kaydıyla Turu İptal Etme Hakkı EGO TOURS’da Saklıdır.
    ✖ Hiç Bir Turda Büyük Otobüs Garantisi Verilemez. Araç Katılım Sayısına Göre Belirlenir. 12 İla 15 Kişi Arası Özel Bagaj Taktırılmış, Buzdolaplı Volkswagen Crafter, 15 – 30 Kişi Arası 2015 Model Daha Yeni Sıfır Km Alınan 35 Kişilik Sultan Mega Otokar Markalı Araç, 30 İle 39 Kişi Arası Yine Daha Yeni Sıfır Km Alınan 2015 Model Turizm İçin Özel Üretilmiş Koltuk Aralığı Geniş Boyut Rahatlığı Nedeniyle Virajlı Bölgelere Kolay Ulaşabilen 4 Körüklü Otokar Doruk, 40 İla 55 Kişi Arası 2016 Model Temsa Safir Markalı Araç Seçilmektedir.
    ✖ Genel Olarak Misafirlerimizin %95 lik Kesimi Bayandır. Meslek Grubu Olarak Öğretmen,Doktor, Hemşire Gibi Memur Kesimi Turlarımıza Katılmaktadır.
    ✖Rehber Gerekli Gördüğü Takdirde Turun Seyrinde Değişiklik Yapabilir.

ÖNEMLİ UYARILAR :
✖ Gürcistan’a Geçişler T.C Nufus Cüzdanı veya Pasaportla Yapılmaktadır. Ehliyet, Öğrenci Kimliği V.s Geçersizdir ❗
✖ 18 Yaşının Altında Çocuklar Anne ve Babası Her İkisi Birden Yanında Bulunması Gerekmektedir. Sadecesi Annesi veya Sadece Babası İle Seyahat Edecek Çocuklar İçin Noter Onaylı Muvafakatname Alınması Gerekmektedir. Bebek Kimliklerinin Muhakkak Fotroğraflı Olması Gerekmektedir. Aksi Takdirde Geçiş Yapamazlar ❗
✖Nüfus Cüzdanı Deforme Olmamış, Yeni Olmak Zorundadır ❗
✖Çıkarılma Süresi 12 Yılı Geçmişse Yenilenmesi Gerekmektedir ❗
✖ Pasaport İle Geçiş Yapacak Misafirlerin Pasaport Süresi Dolmaması Gerekmektedir ❗